Verhuur blokhut

Onze mooie blokhut gelegen aan de Sterrenschans in Doornenburg is te huur voor verenigingen en scholen. De blokhut is voorzien van 3 lokalen en een goed uitgeruste keuken.

Indeling

Je komt de blokhut binnen door de centrale deur., Vanuit de gang kun je alle lokalen bereiken. Meteen links vind je het Esta lokaal. Een vierkant lokaal met veel ramen. Schuin daar tegenover bevindt zich de keuken met 5 pits gasstel, ruime koelkast en vriezer en vaatwasser.
Als je de gang iets verder doorloopt dan vind je rechts een ruim verkenner lokaal. Vanwege de recent aangebrachte rolluiken een ideaal lokaal om in te slapen. Tegenover het verkenner lokaal ligt het rowan lokaal. Dit is een wat kleiner lokaal heel geschikt voor de leiding. Ook dit lokaal is voorzien van rolluiken.
Als je de gang verder doorloopt dan kom je bij de natte ruimte. Er zijn 2 douches, 2 toiletten en 2 sta toiletten.

Alle lokalen hebben een directe deur naar buiten.

Op het terrein van de blokhut is naast een grasveld en een gracht (staat alleen in de winter water in) ook een kampvuurkuil

Praktische informatie
– De aankomsttijd is na 14:00 uur. Vertrektijd is voor 11:00 uur. Aankomstdag en vertrekdag worden tezamen als 1 dag verrekend.
– De huurprijs bedraagt: €  6.00 ppd. Met een minimum van € 150.00 pd.
– De huurprijs dient voor aanvang van de huurperiode voldaan te worden. Bij de huurprijs is gebruik van gas, water en elektra inbegrepen.
–  De huurder betaalt een waarborgsom van € 100,00. Deze waarborgsom dient binnen 2 weken na het ontvangen van de huurovereenkomst in het bezit te zijn van Scouting St.Maarten.

Hieronder vind je een voorbeeld van de verhuurovereenkomst en het huishoudelijk reglement
HuishoudelijkReglement_Huurders
Huurovereenkomst_Groepen

Wil je meer informatie over verhuur van de blokhut neem dan contact op met Cyril Pruyn, beheerder van de blokhut via cjmpruijn@gmail.com