Waar kan ik jullie vinden?

Onze blokhut staat aan de Sterreschans 2, 6686 MV Doornenburg.

Op zaterdagen tussen 10:00 en 13:00 en vrijdagen tussen 19:00 en 21:30 zijn er meestal mensen op de blokhut te vinden (vakanties uitgezonderd).

Als u buiten deze tijden om iemand van onze groep nodig heeft, vindt u alle gegevens onder het kopje contact.

Mag mijn kind komen kijken?

Bij scouting is iedereen in principe welkom. Uw kind mag vier keer gratis komen kijken.  Maakt u hiervoor een afspraak met de leiding van de betreffende leeftijdsgroep. (zie contact pagina)

Als uw kind daarna graag lid wil worden van onze vereniging, vult u het inschrijfformulier in. Vanaf dat moment betaalt u contributie voor de rest van het schooljaar. De maandelijkse contributie van de scouting bedraagt € 10,00 per lid. Tevens worden incidenteel bijdragen gevraagd voor uitstapjes en/of andere evenementen. Ook aan het jaarlijkse weekend en zomerkamp zijn kosten verbonden. De contributie maak je zelf maandelijks naar het rekeningnummer over: NL52RABO0112101534 t.n.v. scouting Sint Maarten Doornenburg onder vermelding van naam van het kind.

Hoe meld ik mijn kind af voor een opkomst?

Bij de leiding van de speltak. Graag ruim op tijd, zodat er voor het programma nog rekening mee kan worden gehouden. Contactgegevens vindt u hier.

Is jullie gebouw te huur?

Ons gebouw is te huur. Voor meer informatie over de blokhut en verhuur kijkt u op de pagina verhuur.

Hebben jullie een vertrouwenspersoon?

Wij hebben bij de scouting een vertrouwenspersoon waar je terecht kan als je er met de leiding niet uitkomt. Dit is Patrick Visch en hij is te bereiken via info@scoutingdoornenburg.nl.